Så mycket

Just nu känns det som att jag har så mycket att göra men inte någon ork och inte riktigt vart jag ska börja.. Skjutit upp på saker jag måste ta tag i här hemma rätt länge nu, lite för länge..

Har tagit tag i det lite i omgångar och påbörjat men sen inte fortsatt.. Ska försöka rensa klart sen iaf i garderoben bland alla grejer som ligger där som man bara har slängt in och även försöka orka gå igenom min byrå med alla kläder och slänga det som bara ligger där och aldrig används..

För vad är meningen med att spara på det när jag ALDRIG använder det och vet att jag inte kommer använda det igen. Då kan det lika gärna slängas i en påse & antingen slängas i ett grovsopprum eller nån såndär cointainer.

Imorrn blir det att tvätta och sen på eftermiddan blir det att göra del 2 i mitt "projekt" egentligen är väl det fel ord men vet inte vad jag annars ska skriva då jag inte vill avslöja vad jag gör riktigt..

Inget att hålla hemligt egentligen men jag orkar inte med att få frågor från folk eller känna mig pressad på att folk vill veta hur det går osv.. Det räcker med dom som vet och sen om några månader kan man ju se hur det har gått..

Jag hoppas iaf att jag ska klara av det och inte ge upp på vägen för det kommer bli sjukt svårt att genomföra detta men med lite vilja och stöd ska det nog gå..

Nu ska jag kolla klart på tvn lite grann innan jag kör ett race med att styra lite. Förhoppningsvis orkar jag påbörja att städa sen med när jag rensat klart så jag inte behöver städa så mkt imorgon..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0