Energi

Undrar varför det alltid känns som man har så lite energi på söndagar.. Hade massor som jag hade tänkt få gjort idag.. Har en hel del att ta tag i här hemma känns det som men finner inte riktigt orken till det.. Får hoppas den kommer sen kanske..

Rensa i garderoben är ett projekt jag tänkt börja med och slänga allt skit jag inte använder, är massa grejer man slängt in för man inte vet vad man ska göra av dom. För att inte tala om alla jävla skokartonger som står högst upp och bara tar plats, till vilken nytta då kan man undra? Känns inte som något som behövs sparas direkt..

Ne just nu ser det mest ut som att någon kastat ner en bomb eller något här, grejer lite överallt och rätt stökigt men ska väl bli ändring på det bara jag får igång min energi och sätter fart.

Men det kommer nog, får ju mina ryck ibland och så kör jag på tills det är klart och sen är det så snyggt.

Lite segt att jag måste upp till vinden för att hämta en kartong o packa ner böcker i och sen bära upp den dit igen.. Det känns som det nog är något jag lär dra ut på en stund.. 

Är ju tur att jag inte ska få besök här när det ser ut såhär, fast kanske det som behövs för att jag ska ta tag i allt ordentligt.. Jaja det blir ju gjort nångång, och vet inte varför jag svamlar om det här egentligen..

Nästa vecka blir det ju förhoppningsvis att fixa klart hemma så det kan se lite fint ut igen och sen fixa lite andra ärenden också.

Gjorde ju en grej förra veckan som förbli hemligt men som kommer hålla mig sysselsatt ett tag framöver men vill inte berätta för alla vad jag ska göra för orkar inte riktigt med allas frågor som då kommer komma..
Så ska fixa lite med den grejen och sen har jag väl tänkt dra lite gymmet några ggr nästa vecka..

Så dom kommande månaderna lär jag bli ganska upptagen med att dels träna och sen den andra grejen som kommer ta mycket av min tid.. Väldigt mycket av min tid skulle jag tro..

Kommer känna mig lite elak då jag nog kommer dissa mina vänner en del och inte kommer ha speciellt mycket tid för att träffa dom.. Men för engångs skull i mitt liv så är det mig själv jag ska fokusera på och inte alla andra.. Utan kanske dags att få vara lite egoist och bara bry mig om mig själv och fokusera på att faktiskt lyckas med det jag ska göra..

Ne ska glo runt lite, fixa lite mat och så kanske man får lite energi att ta tag i berget här hemma.. Det jobbigaste när det är så mycket man vill göra är att man vet inte riktigt vart man ska börja..

Blev även lite sugen på att flytta förut, men vet inte riktigt vart jag ska hitta en lika bra lägenhet som är så bra placerad som min är. Liksom en 1a med balkong 10 min från stan, blir nog svårt att hitta något bättre.. Vill iofs bo i en 2a men det tillåter nog inte min ekonomi..

Ne mat var det...

Bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske en tävling du vill vara med i?

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/01/21/7146184-tavling-i-samarbete-med-homestockse/#kommentarer

2012-01-30 @ 17:13:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0