Nya skor

Var och hämtade ut mina nya skor jag beställt förut idag, beställde ett par nya till gymmet och ett par andra träningsskor att ha när man går ute. Kände att jag ville ha nya träningsskor o skaffat ny väska också så allt som fattas är nya kläder men det får vänta tills senare då det inte är prio just nu, vill tappa lite i vikt först innan jag köper nya träningskläder känner jag..

Bild på skorna till gymmet..



Och dom andra skorna jag köpte, lite inne på rosa just nu.. Kanske syns.. Haha



Även shoppat lite nya kläder nyligen också, allt på denna bild är nytt.. Jag bara älskar halsduken, köpte en i svart också, väldigt mysig och skön.. Tröjan köpte jag även den i 2 olika färger, denna svarta och sen en rosa också..



Halsduk: Gina Tricot, Jeans och tröja: KappAhl och linnet under tröjan kommer från Cubus.

Nu har jag kollat lite på 4ans nya program Chefen undercover, lite intressant faktiskt.. Läskigt ju om man skulle råka ut för det där någongång..

Efter programmet är slut blir det antingen att glo en film eller fortsätta glo på någon av alla serier jag följer..

Imorgon blir det att fixa med lite papper och kopiera lite så man kan skicka iväg saker och även förbereda sådant man ska posta sen.

Fick kallelse till A idag iaf så det är ju bra att det kommer igång snart, lite segt att det tog nästan 1 månad från att bli inskriven och komma på planeringsmöte.. Får hoppas allt från F kommer igång snabbt nu också..

Men ja allt löser sig ju alltid på något sätt.. Senare i veckan blir det att påbörja mitt projekt på allvar, tänkte lägga upp ett schema för mig själv där jag fördelar tiden på gymmet, projektet och söka jobb så att man får lite rutin att t.ex mellan 8-15 så är man upptagen med dessa grejer och efter det så har man tid och umgås med folk..

En liten tanke jag fick förut, får se om det funkar..

Nu återgå till tvn och sen film/serie

Bye

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan!

Var gärna med och tävla om ett smyckespaket på min blogg! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget att du är med :)

Direktlänk till tävlingen: http://emzaans.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-smyckespaket.html



ps, jag ber om ursäkt om du ogillar såna här kommentarer :)

2012-01-30 @ 22:55:01
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0