Dags för stolen igen

Idag har jag väl inte gjort så jättemycket, det är helt galet vad jag har svårt att komma igång med allt jag tänkt jag skulle ta tag i nu när skolan har slutat.. Är ju 2 veckor sen vi sluta nu och har varken varit på körskolan eller gymmet en enda gång.. Illa illa..
 
Men idag har jag iaf gjort något jag skjutit upp i flera år, men tog tag i det för några månader sen och bokade en tid hos tandläkaren. Visserligen har jag fått boka om tiden ett antal gånger men idag passa det äntligen.
 
Trodde jag skulle ha en del hål men inte ett enda, dock var det lite hål på gång i vissa tänder men i övrigt hade jag bra tänder.
Så blev bara o ta bort lite tandsten och få lite putsning på tänderna så såg dom ju ganska fina ut igen :)
 
 
Så nu ska jag väl iaf försöka gå 1 gång om året när man blir kallad.. Är ju faktiskt rätt bra att ta hand om sina tänder även om det är dyrt. Tack och lov för att jag hade tandvårdsbidrag som täckte nästan hela kostnaden idag.
 
Men på tal om annat så var jag för första gången på väldigt länge ute i lördags med en av mina äldsta vänner. Länge sen vi gick ut ihop nu men det var kul så länge det vara. Idioter till vakter som inte låter en komma in igen bara för att man måste gå ut för att kunna svara i telefonen.. Men men vi hade kul iaf o kom ju hem skapligt då :)
 
 
Laddade upp med ett glas vin i väntan på att maten skulle bli klar
 
 
Potatisgratäng med kyckling, sallad och såklart Beasås till.. Mycket gott..
 
Sen blev det att fortsätta dricka, drack upp mina 2 julcider jag hade kvar i kylen hemma. Inte varje dag man dricker Julcider i Julimånad
 
 
Hade tänkt lägga upp på vad jag hade på mig i lördags men nej inte riktigt jag att lägga upp typ dagens outfit o lägger typ aldrig upp såna bilder annars så skipper det nu med..
 
Nu ska jag fixa en kopp the och kolla på en film innan det blir läggdags..Perfekt filmväder nu när det regnar :)
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0