Det börjar ta sig

Idag var jag på Ikea med familjen, lr ja alla utom min bror. Det blev en del grejer man köpte fast tyckte jag ändå kom hyftsat billigt undan med tanke på allt jag fick. Vart 1 impulsgrej annars var allt från listan jag skrev ner..
 
Detta är grejerna som jag själv satt ihop under eftermiddan o kvällen, skrivbordet visar jag när det blivit ihopsatt..
 
Köpte en liten korg att ha alla kryddor i
 
Sen en burk som man kan ha knäcke o te i bland annat
 
Sen en ny skohylla
 
Och en hylla till hallen, där jag sen efter bilden togs la i alla smycken och andra prylar
 
Köpte även en ny förvaring till DVD filmerna
 
Sen blev det en ny matta att ha under bordet, är lite rörigt på bordet men det komma försvinna sen när skrivbordet kommer på plats..
 
Och till slut mitt lilla imulsköp medans jag vänta på min tur i kassan, vilket blev en liten skål..
 
Nu blir det sängen för min del iallafall, är ganska trött efter den här dagen..
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0