Måndag 16 Juli

Fortfarande förkyld, men igår orkade jag mig iaf ut på en lite promenad, var dock helt slut när jag kom så promenaden var väl kanske inte jättebra egentligen.. Men men jag blir så rastlös av att bara sitta här så var skönt att få lite frisk luft och prata med en annan människa då det blev att gå en sväng med en av dom jag jobba med på mitt senaste jobb.
 
Tänkte jag skulle slänga upp det jag handla sist på stan, är ju tur jag varit sjuk så jag inte kunnat gå något mer på rean..
 
Blev ett långt halsband och ett par örhängen
 
Och sen denna kofta, hade egentligen lust att köpa en likadan fast i ljus färg oxå men stoppa mig själv lite där då det är roligare med lite färg än med beigefärgat.. Och behöver få in lite mer färg i min garderob. 
 
 
Dessvärre vart ju bilden suddig, men man ser ju typ hur den ser ut.. Denna tänkte jag mig ihop med smyckena och min svarta långklänning kanske. Eller ihop med svarta jeansen och antingen kanske ett rosa linne under tröjan lr ett svart..Får se lite hur jag mixar..
 
Nu har jag precis druckit min första kopp te med ingefära i, så får se vad jag ska hitta på nu..
Har hur mkt som helst som behöver göras här hemma så kanske ska försöka ta tag i det lite grann o göra plats för byrån som jag ska få av mina föräldrar oxå..
 
Ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0