Onsdag

Började dagen med att vara på Arbetsförmedlingen, vilket gick ganska fort iaf.. Sen blev det ett varv på stan medans jag väntade in Sandra & Joline och fastnade då på Kappahls rea och fyndade 2 tröjor iaf och ett par trosor fast trosorna tog jag inget kort på för kändes inte som något som behövdes visas.
 
Dock vart bilden rätt dålig men är för att jag inte har något lyse i hallen ljust nu.., så tröjorna är finare i verkligheten än vad dom blev på bilden..
 
 
 
Som sagt lite dåliga bilder, dom blev lite suddiga kan man säga.. Men man ser ju typ hur kläderna ser ut iaf..
 
Sen blev det till klocket och spendera lite tid hos mina föräldrar, dock kunde jag inte fixa det jag skulle skrivit ut där så lär nog bli en visit imorgon bitti igen så man får iväg alla papper nångång..
 
Sen har jag inte gjort så mkt mer, hängt lite hos Sandra o sen bara slappat hemma i soffan..
 
Imorrn får man se vad dagen bjuder på efter att man fixat med alla papper o fått iväg det man ska...
 
Nu blir det nog lite White Collar tror jag..
 
Trevlig onsdag kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0