Seg onsdag

Idag är jag ganska seg, va iväg hela dagen igår och var helt slut i skallen när jag kom hem för att jag var så trött.

Var och hjälpte en polare med lite grejer hela dagen, kom hem vid 20 på kvällen och då blev det att äta lite mat innan pappa o min bror kom o leverera en bänk jag fick av mina föräldrar..

Dessvärre så stressade jag i mig maten så njöt väl kanske inte så mkt men ja så blir det. Hatar o behöva avbryta mig när jag äter för att det kommer folk så ville hinna äta innan dom kom.

Idag lär det nog inte ske så jäkla mkt, är väldigt seg o känner mig rätt orkeslös idag. Men ut en sväng måste jag i vilket fall..

Avslutar med en bild, dock lite soligare idag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0