Tlllfälligt klar

Är förtillfället klar med allt här hemma nu.. Har rensat klart bland alla kläder och kastas allt som jag inte vill eller kan ha längre..
 
När man hittar kläder i garderoben som man kunde ha för flera år sen är det kanske dags och rensa.. Men det var skönt o få det gjort iaf och fick ju lite bättre plats med alla kläder nu också, vilket var skönt.
 
Tog tyvärr ingen bild på allt som skulle kastas, men det blev en full soppsäck iaf, och så har jag gett bort lite kläder med..
 
Har även suttit och spanat på allt jag vill ha på Ikea, för att det ska bli precis så som jag har tänkt här hemma. Då den nya möbleringen gör att jag får lite mer plats o tillomed får plats med ett stort skrivbord..
 
Här är iaf några av de saker som jag tänkt köpa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0