What is next?

Efter att ha vant sig i 15 veckor med att vara någonstans mellan 8-15.30 på dagarna så är det nu imorgon ingen stans man ska upp till. 15 veckor har gått förbi rätt så fort faktiskt, och vi blev en väldigt bra grupp som kom bra överens och hade väldigt bra sammanhållning.

Vi hade avslutning på Trädgår´n i torsdags och det blev en del tårar kan jag säga för vad man kommer sakna dom flesta av alla dessa härliga människor som man lärt känna.
 
Men ja då är det ju frågan vad jag ska göra hela dagarna nu förutom att söka jobb givetvis, jag kommer nog få rätt fullt upp ändå nu när jag känner att jag har tiden och framför allt orken att engagera mig lite mera i följande...
 
 
Något jag verkligen komma orka plugga lite varje dag nu är ju teorin till körkortet iaf. För att sitta 2-3 timmar efter man slutat skolan är ganska jobbigt o man är helt slut när man kommer hem o ska diska, laga mat o allt annat. Så det lär ju försvinna några timmar på detta om dagarna iaf..
 
Sen så kommer det även bli att sätta igång med träningen lite mer ordentligt, för nu har jag lite mer tid till det oxå. Jag föredrar ju att träna på förmiddan för då är det ju klart sen o man har hela dagen på sig att göra något annat.
 
 
Så tror nog att dagarna kommer rinna på ganska bra ändå, även om man kommer sakna gemenskapen och allt det där.

Nu resten av kvällen så blir det nog bara film lr kolla lite avsnitt på någon serie. Får se vad man hittar på.

Imorrn är det körskolan som gäller tänkte jag och sen kan det nog bli en visit på gymmet för första gången på flera månader.. Lär nog inte gå så bra för man tappar allt så jävla fort, men jag kommer nog igång igen vartefter..
 
Trevlig söndag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0