Funderar

Sitter här och funderar lite på vad man ska hitta på idag egentligen.. Känns iaf som jag måste ut i solen en liten stund åtminstonde, man får ju lite dåligt samvete av att sitta inne när det är strålande solsken ute, dock får jag väl gå i långärmat för att inte bränna mig ännu mera på samma ställe.

Kanske ta ett varv runt strömmen, ta med sig kameran och se ifall man kan ta lite bilder. Dock önskar jag ju att jag hade en typ systemkamera istället men blir ju hyfsat bra bilder med digitalkameran också.

Får se om det blir så men det lutar åt det iaf, Festen skiter jag i idag, jag är inte ett dugg sugen på att dricka lr festa alls. Har faktiskt tappat suget för party väldigt mkt på sistone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0