Heelg

Nu är det helg, eller ja vi slutade ju redan innan lunch idag så det har ju varit helg ett tag faktiskt för min del..

Helgen lär bli väldigt lugn, blir att hålla sig inne ganska mycket eller om jag ska ut i solen så måste jag ha långärmat på mig. Och det kan ju bli lite jobbigt om det är såhär varmt som det varit idag..

Då jag bränt mig ganska mycket på ena sidan av kroppen då jag bara satt med ena sida utåt igår i solen. Så kan jag inte riktigt vara alltför mycket i solen. Inte så bra om jag bränner mig ännu mera där jag redan är solbränd.

Men måste försöka komma ihåg att ha med mig solskyddsfaktorn när jag ska någonstans resten av sommaren så man kan smörja in sig ifall solen steker på.

Man vill ju gärna ut i vädret men idag ska jag inte gå ut mer utan hoppas på att brännan hinner lägga sig lite iaf till morgondagen om man hittar på något då.

Glad Midsommar på er iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0