Lördag förmiddag

Sen strax innan 10.30 imorse så har jag varit ute och kört bil, inte kört hela tiden i sträck då det varit några stopp så men har ändå kört en del idag.. Gick lite sådär vissa gånger tycker jag väl själv men i överlag gick det helt okej antar jag..

Men har märkt att det är när jag känner mig lite stressad som det går helt åt skogen då åker kopplingen upp allt för snabbt så man får motorstopp eller något sånt.. Men men det löser sig väl det med vart efter..



Just nu har jag ganska ont i skallen, är lite trött och vill mest bara sova.. Så får bli en film nu i soffan och ta det VÄLDIGT lugnt bara.

Tänkte kolla in Nobels Testamente faktiskt så skriver säkert några rader sen om vad jag tyckte..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0