Lördag

Började dagen med att tvätta då det hade hunnit bli en ganska ordentlig hög sen sist så var ju på tiden.. Sen blev det att göra sig iordning för att först gå förbi Ica o skicka tillbaka varor jag inte var helt nöjd med och sen för att traska ner till stan och vidare mot körskolan.

Och självklart så började det regna och bara ökade så det till slut spöregna, hade tydligen regnat lite tillofrån hela dagen men det har ju inte jag märkt som varit inne.. Var ju rätt blöt när jag väl kom fram till stan då det också givetvis slutade regna :)

Blev ett snabbt stopp på CO för att köpa en markeringspenna o sen vidare bort till körskolan där jag satt i 2,5 timme och pluggade teori vilket jag tycker är duktigt gjort av mig, speciellt en lördag eftermiddag.

Dock lite obehagligt att sitta där själv i en helt tom lokal o folk går förbi o kan se in.. Man får ju för sig att man hör massa ljud hela tiden med.. Haha lite knas men med musik i öronen så går det bra. Gick rätt bra att plugga tycker jag ändå. Får se om man orkar sig ner några timmar imorgon också kanske.

Idag fick det bli lite av en svullkväll, kände inte riktigt att jag orkade laga mat och var jättehungrig så blev och köpa med sig en pizza hem idag men det var väldigt gott. Minns inte ens när jag åt pizza sist så var ett tag sen.



Och som om inte det vore nog så såg jag ju att Hemköp hade iaf en av dom nya smakerna som BJ´s kommit ut med detta år och då var jag ju bara tvungen att testa.. Redan tjuvsmakat lite och fasen vad god säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: elfina

mmmm va smarrigt en lördag! det får man unna sig ibland ♥

2012-06-09 @ 20:36:57
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0