Måndag

Idag gick man in på sista veckan på den Administrationsutbildning jag gått senaste 3 månaderna via Arbetsförmedlingen. Lite sorgligt att det är slut nu men vi har så bra sammanhållning i våran klass så är nog inte sista gången vi ses direkt efter denna vecka är slut.
 
Har ju regnat till en förbannelse nästan hela dagen men några få små uppehåll..Man hade ju god lust att vara "sjuk" imorse när det öste ner men så kan man ju inte riktigt göra kände jag.. Men är ju rätt mysigt att bara ligga o kolla på film o höra regnet utanför, men nej ibland måste man ju tyvärr ut i det.
 
Annars idag har jag bara varit och handlat med mina föräldrar lite och fixat matlåda samt diskat typ.. O pratat en del i telefonen oxå givetvis..
 
Blev ingen direkt storhandling idag bara det absolut nödvändigaste. Men det märktes ju att det var lönedag iaf..
 
 
Nu ska jag fixa lite inför imorgon och sen se på lite tv innan jag somnar..
 
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0