Onsdag

Började dagen med ett möte på Ams, vilket handläggaren var 10 min sen till.. Konstigt det där hur dom nästan alltid är sena.. Sen blev det upp till skolan och göra lite nytta fram till 12 tiden då vi i våran klass gick med läraren till Färgagården, det är rätt mysigt där dock mycket fåglar som kan vara lite störande men det får man ju räkna lite med när det är fik o så.. Blev iaf glass, vilket var väldigt gott.

Provade Hallon & Saltlakrits glassen äntligen och den var ju väldigt god..

Och nu håller jag på o tvättar för fullt, lite segt att göra det i värmen men sånt man måste göra ibland..

Upptäckte en annan sak nyss, att jag fått färg på ena sidan men inte den andra.. Haha snyggt med solbränna på ena armen o inte den andra..

Imorrn blir det skola igen, men slutar redan vid lunch då så skönt med kort dag.. Sen får man se vad det blir av det..

Lite dåligt med bilder då jag inte vet vart kabeln till kameran är och sen ingen mobil med kamera längre..

Slänger in en bild på Färgagården iaf som jag hittade på google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0