Studentfirande

Det är inte mycket man får gjort i skolan idag inte känner jag, har iofs gjort lite och påbörjat det som jag ska vara klar med senast på måndg hade jag tänkt mig.

Men blir nog att avrunda och gå hemåt om en stund, tog med mig matlåda helt ionödan egentligen så käkar nog hemma sen ist.

Sen är det bara hem och äta något lite, duscha och börja göra sig iordning lite för studentfirande i eftermiddag då min kusin springer ut idag. Bara hoppas man slipper regnet :)

Kommer ihåg att jag tyckte min student som ganska tråkig, då dom jag skulle gå ut från min klass bara drog typ.. En drog hem till sin kille ist och där blev man till slut den enda kvar som ville festa.. Men men så kan det bli ibland..

Resten av kvällen sen blir väldigt lugn faktiskt, för imorgon blir det upp tidigt och övningsköra och sen ut till en klasskompis. Dit jag även ska köra men det ska nog gå bra hoppas jag.

Tyckte detta var en passande bild idag som jag hitta på google.

Nu blir det att plugga lite till och sen hem och styra med allt jag ska hinna innan det är dags att åka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0