Viasat

Film via Viasat

Om det är något som jag nog ganska lätt hade beställt ifall jag hade haft ekonomi till det, så är det filmkanalerna som Viasat har. Jag ser ju på sjukt mycket film så deras filmkanaler hade passat mig väldigt bra och jag tycker ju att dom har ett bra utbud också bland kanalerna som man kan få.

Och att dom visar filmerna utan reklam med är ju jättebra för vem vill ha massa avbryt i filmen för reklam.

Sen något som jag tycker är VÄLDIGT bra med Viasat är att dom har olika filmkanaler för olika genrer av film, och hur bra är inte det? Då kan man välja kanal efter vad man är sugen på att se. Så bara att välja mellan Action, Drama, Family, Nordic eller Classic.

Sen har dom ju även en del sportkanaler också för dom som har intresse för det. Själv väljer jag filmen före sporten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0