Fuck this shit

Livet är verkligen riktigt jävla piss just nu.. Efter att ha få lite mindre bra nyheter i fredags så har liksom livsglädjen försvunnit ganska så rejält. Kommer nog dra mig undan rätt mkt från att umgås med folk oxå, känns bäst så.. Så slipper dom undra vad som hänt och jag slipper se folk som tycker synd om mig. Jag hatar den blicken när folk tycker synd om en. Då lider jag hellre i ensamhet.

Kommer förmodligen bara må sämre och sämre dom närmsta månaderna framöver.. Och visst livet blir vad man gör det till, men i denna sits när man sitter och inte kan påverka nånting så blir det inte så jäkla uppmuntrande.

Så veckan som kommer lär det bli och fixa lite grann och göra det bästa jag kan av allt detta elände.

Ska väl försöka ta mig ork och ringa eller besöka ett visst ställe oxå så man kan få ny ansökningsblankett även om den kommer ge avslag så vill jag ändå göra ny ansökan. Och det kommer jag fortsätta att göra tills den dagen den går igenom, för nångång borde den ju göra det.

Ne ska se en film lr någon serie nu så man kan tänka på annat och sen försöka somna skapligt..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0