Friday

Inte varit utanför dörren på hela dagen, och det har varit väldigt skönt faktiskt att inte behöva bry sig om något alls idag. Skönt och vara ledig på fredagar :)

Dagens middag fick bli kött, klyftpotatis och en jäkla massa Tzatziki, så himla gott. Dessvärre ingen sallad, dålig på det där med att äta sallad till. Kanske för att jag inte är jätteförtjust i det egentligen.



Har sen jag fick hem min nya mobil för 1 vecka sen hunnit bli lite beroende av det där spelat Wordfeud, och det är väl mindre bra kanske. Men det är ett rätt bra tidsfördriv iaf :) Även om jag förlorar mer än vad jag vinner.

Ett annat litet beroende jag börjat få är detta med energidryck, dricker nästan det dagligen. Inte alltid det blir varje dag men oftast. Bara idag har jag druckit 3 stycken tillexempel. Inte så himla bra kanske, rätt mkt socker o skit i såna.



Ne nu blir det väl att kolla på någon serie eller någon film innan det är dags för sängen. Imorrn kan det bli att dricka lite vin.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0