Hundvakt

Gårdagen spenderade jag med att vara hundvakt åt en liten chihuahua.. Gick väldigt bra faktiskt och jag fick ju röra på mig en del under dagen också, och det är ju aldrig fel.

Väljer att inte lägga ut några bilder då det inte är min hund, men ja jag blev ju ännu mera sugen på att skaffa en hund. Har ju varit inne på det spåret förut, och skulle vilja ha en hund. En liten hund, jag vill inte ha någon stor hund, utan liten ska den vara isåfall..

Men ja jag har nog inte riktigt ekonomi till det förtillfället känner jag, även om sånt är saker som alltid brukar lösa sig.. Sen tänker ju jag lite längre fram också, hur skulle jag lösa det om jag börjar jobba heltid och är borta 8 timmar om dagen, då måste man ju hitta en hundvakt oxå som kan rasta hunden medans man jobbar och det är ju inte heller lätt kanske.

Men ja sånt skulle säkert lösa sig det oxå på något sätt. Men ja sånt som återstår att se ifall det blir någon hund i framtiden.. Har ju funderat på det ett bra tag som sagt..

Och en liten hund skulle passa mig bra känner jag. Men ja time will tell vad som sker i framtiden.

Lägger in en bild på en chihuahua, bilden är tagen från google.



Och idag har jag inte gjort ett enda dugg faktiskt.. Varit och handlat en sväng annars mest bara legat på soffan och degat.. Är lite trött efter igår med eftersom jag inte är van vid att motionera så pass mkt som det blev igår.

Ska väl se någon film lr något nu tänkte jag och sen vänta på att det blir dags och sova.. Imorrn väntar skola igen, skönt att det är kort vecka iaf då vi är lediga torsdag och fredag o blir säkert att gå tidigare på onsdag oxå. SKÖNT..

Bye

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har tagit upp frågan i min blogg om vikt. Det är väldigt mycket som pratas om det nuförtiden. Och jag skulle gärna vilja höra din åsikt om det. Vad är rätt och vad är fel enligt dig? Många blir mobbade för att de inte har rätt kropp eller rätt vikt. Hur ska man se ut enligt dig? :)

2012-05-14 @ 16:57:01
URL: http://looouiiie.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan, hur många unika har du per dag? :)

2012-05-14 @ 17:14:07
URL: http://lullzz.blogg.se/
Postat av: Lebanezza

Men gud så sööt!

2012-05-14 @ 22:23:49
URL: http://nattstad.se/lebanezza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0