Ny mobil

Håller ju på och kollar efter en ny mobil nu när jag snart ska förlänga mitt abonnemang.. Har 3 olika alternativ att välja på, lite svårt att bestämma sig bara..

Så nu är ju frågan om man ska välja Samsung Galaxy S2 som jag hört mkt bra om och som är den jag tänkt köpa från början egentligen.


Eller Samsung Galaxy Note som också verkar bra, dock lite större skärm på denna så kanske inte så smidig när man ska skicka sms osv.


Eller den nya Samsung Galaxy S3 som kommer ut i slutet på maj som verkar väldigt bra..


Men ja det är ju det där med att bestämma sig, jag som alltid har sådan beslut ångest när jag ska bestämma mig för något.. Men alternativ 1 och 3 är väl dom det nog kommer stå mellan till slut..

Vet inte om man vill köpa en telefon som är helt ny på marknaden kanske, har fått för mig att det är bra o vänta lite tills dom funnits några månader.. Men ja jag vet inte, vi får se vad det blir för något..

Skönt att det är vårväder idag med, lite ångest får man ju av att vara inne i lägenheten.. Men jag pallar inte gå ut idag, hade bestämt mig redan igår för att bara vara inne o slippa folk idag så då får det bli så..

Bye

Kommentarer
Postat av: elly

Hej, har en frågestund lite längre ner på bloggen! Vore kul om du kunde ställa någon fråga :) vad som hellst. :) tack kram.

2012-05-05 @ 16:23:38
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0