Söndag

Idag har jag inte gjort så jättemycket känns det som, fast har ändå hunnit med att tvätta 4 maskiner, diskat och fixat matlåda inför imorgon. Så har ju inte latat mig helt och hållet iaf.

Gårdagen spenderades hos en vän med några glas vin, det var ett tag sen jag drack alkohol men det va rätt gott med vin igår och alldeles lagom att bara ta några glas.

Inte så jättemkt för att få en enorm fylla längre märker jag, utan räcker att bli lite lagom berusad bara sen är det liksom bra.

Haft min nya mobil i typ 1 vecka nu och måste säga att jag är väldigt nöjd so far, men som sagt bara haft den 1 vecka så får väl se om det ändras med tiden.

Detta blev iaf nya mobilen



Ne nu blir det att glo på en serie eller en film och bara ligga i soffan resten av kvällen och försöka koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0