Trött

De senaste dagarna har jag känt mig rätt så trött, dels är jag ju återigen förkyld så kan ju nog vara därför också. Men känt mig trött även i kroppen och inte bara sömn trött som att jag inte riktigt har någon energi eller ork kvar till något..

Men ja beror nog delvis på förkylningen som sagt, undra hur många gånger jag har varit sjuk nu sen i höstas.. Det är nog ett par gånger skulle jag tro..  Det tråkiga är ju att jag aldrig kommer igång med gymmet och aldrig riktigt kan få igång förbränningen som jag vill och kan därmed inte heller gå ner speciellt mycket i vikt heller.

Men men det kommer väl en tid för det också.

Nästa vecka ska jag till en YH utbildning jag sökt och göra lite tester och av dom testerna man ska göra väljer dom sen ut vilka som ska bli antagna. Spännande.

Har även blivit tillfrågad om jag inte vill komma till GBG, men ja jag vet inte. Jag velar lite, är väl lite för att det kan ju bli rätt jobbigt att vara fast i GBG om det blir totalt misslyckat och man inte alls känner för att vara där. Men samtidigt så kan det ju bli vädligt bra också. Sånt som är svårt att veta innan, men jag är sån person som velar om allt. Får se vad jag bestämmer mig för sen, egentligen är det ju bara att köra. Man lever ju bara en gång eller hur.

Ne ska väl klä på mig lite och se vad jag ska göra av dagen

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0