Kvällstankar

Sitter här och funderar på lite allt möjligt. Känner mig i stort behov av en förändring i mitt liv men ja saker går ju inte riktigt som jag vill just nu.

Men lite nya projekt på gång som kanske kan ge något bra i slutändan. Man kan väl alltid hoppas på det iallafall.
 
Sitter även och funderar på att säga upp mitt gymkort, då jag inte riktigt har råd med det. Men sen o andra sidan så kommer det bli dyrare när jag väl skaffar ett igen. Så har lite beslut ångest över det där.
 
Väldigt mycket som jag funderar över hur jag ska göra faktiskt. Får se lite vad det blir av allting. Just nu känns bara det mesta oklart och det är inte så bra känsla för mig som vill ha ordning och reda på saker o veta vad jag ska göra. Är verkligen en planeringsmänniska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0