Spicy Hot

Sitter här och väntar in på att det ska bli dags att röra sig bort mot Spicy Hot där jag ska luncha med en tjejkompis. Har aldrig ätit där, så det ska bli kul och se vad jag tycker om det. Men det är nog gott gissar jag.
 
 Bild tagen från Spicyhot.se
 
Måste även hinna förbi Ica innan lunchen och posta ett paket, är ett jäkla spring på mig där denna vecka känns det som då det har varit en del paket som blivit skickade senaste veckan.
 
Vad som händer ikväll och resten av helgen får jag se lite. Skulle behöva ta tag i mitt hem som ser ut som jag vet inte vad. Väldigt stökigt iaf så en storstädning skulle sitta på sin plats tycker jag. Sen om det blir så får vi se.
 
Nu fixa sig det sista och sen börja vandra bortåt. Tur man har nära till Ica & Spicy Hot iaf.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0