Fredag

 
Äntligen fredag igen.. Detta har ju visserligen varit en kort jobbvecka för min del, då jag varit hemma o varit sjuk mån-onsdag..
 
Men är alltid lika skönt när det är fredag och helgen väntar.. Denna helg ska jag verkligen göra så lite som möjligt, för förra helgen kändes det som jag var lite överallt och ingenstans..
 
Ska strax iväg och fixa lite granna, och sen blir det nog och köpa med sig lite mat hem, för orken är inte så jättehög just nu känner jag..
 
Dagens lunch på jobbet blev detta:

Inte alls så dumt med pannkakor faktiskt.. Det funkar liksom.. Kanske inte är asgott men det funkar och går snabbt och fixa.  
 
 
Ne byta om lite och sen dra iväg och fixa så det blir gjort någon gång..
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0