Höst

Hösten närmar sig med stormsteg, eller tycker väl redan det känns lite som höst ute, i alla fall på morgonen när man går till bussen, för att åka till jobbet.
 
Men det gör mig inte så mycket, hösten är mysig tycker jag, även om det är trist med allt regn så gör det mig egentligen inte jättemycket.
 
Haft någon konstig grej senaste dagarna, gick hem från jobbet igår. Tillomed chefen tyckte jag såg risig ut, vet inte vad det var faktiskt men känner mig bättre nu så har tänkt gå till jobbet imorgon faktiskt.
 
På torsdag så blir det ett sjukhusbesök, vilket jag inte direkt ser fram emot men det är lika bra och få det gjort faktiskt. Dels för att det är skönt och veta säkert hur allt ligger till och sen för att det öppnar för lite andra möjligheter.
 
Detta fick bli dagens middag.. Spagetti och köttförsås är ju fruktansvärt gott alltså.
 
Tycker det är en spännande maträtt eftersom ALLA gör den på olika sätt..
 
Även kommit fram till lite annat när jag suttit här idag och inte haft något o göra förutom att tänka..
 
Har ju en kille jag träffar lite och som jag träffat senaste 1,5 månaden, dock inte lika ofta som jag velat. Men börjar märka att mitt intresse för honom börjar svalna lite då jag känner att han inte ger mig tillräckligt med uppmärksamhet/bekräftelse. Men det kan ju också vara sån han är att han inte är den som ger komplimanger eller säger vad han tycker/känner..

Känner honom ju inte så väl än. Men ja vi får se om vi börjar träffas lite oftare kanske inte intresset svalnar så mycket utan det blommar upp lite mer istället.. Aja time will tell..

Sen tror jag nog att det är mycket hjärnspöken för min del från tidigare relationer som gör att jag börjar backa nu istället för att senare bli sårad. Vilket inte alls är säkert att jag blir.
 
Ne softa lite och sen tagga jobb imorgon då.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag gissar att du har gett upp viktnedgången? Bra i alla fall att inse vad som går och inte går och sedan spendera sin tid på annat.

Kul du träffat någon som gillar dig för den du är trots allt :)


Svar: Ja jag gav upp den för ett tag pga att det var mkt annat personligt som tog mitt fokus.Men har nu idag precis tecknat ett gymkort faktiskt så jag kommer ta nya tag igen, är denna gång lite mer motiverad än sist också.

Ja det är kul att ha träffat nån som gillar mig för den jag är :)
Angelica

2013-08-29 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0