Inte ofta

 
Det är inte så ofta jag uppdaterar här längre.. Har väl inte riktigt haft någon skrivlust på senaste tiden eller orkat blogga om alla filmer jag sett osv.
 
Jobbet rullar på och har bestämt mig för att skaffa gymkort på nytt igen, mår lite bättre i mig själv mentalt och är lite mer villig att kämpa än tidigare.
 
Väntar dock på att jobbet ska återkomma och lösa problemet med att jag inte kan ta del av mina förmåner, och ville ju inte teckna ett gymkort innan jag kan det. Då jag nog kan få det mycket billigare.
 
Var ju lite klantig och glömde min matlåda hemma idag så då fick det ju bli att köpa något i automaten för den 20:lapp jag hade i plånboken..

Vart ju inte direkt nyttigt om man säger så..
 
 
 

Men en sak som är bra är att vi på jobbet ska börja med frukt, så då kan man ju nog kanske slippa såna här köp iaf om man glömmer nån mer gång.. Eller när man är lite småhungrig vid eftermiddags rasten..
 
Fast har ju blivit bättre på att inte ta med mig lösa pengar till jobbet just för att jag inte ska gå ner och köpa massa skit..
 
Nu har jag precis hämtat tvätten så nu blir det att glo någon serie eller en film och bara slappa.
 
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0