Dum grej deluxe

 
Gjorde verkligen en jävligt dum grej idag.. Efter några timmars tänkande och kunnat varva ner lite så vet jag vad jag egentligen borde gjort helt annorlunda..

Men fick fan panik och gjorde tvärtemot vad logiken i vanliga fall hade sagt åt mig att göra.
 
Men nu sitter jag här mitt i natten med lite ångest och är jäkligt nojig.

Har jag riktig jävla otur så har jag extremt mycket att förlora på det, ifall det visar sig vara att jag gjort bort mig så mycket som jag oroar mig för att jag har.
 
Får försöka gräva upp huvudet ur sanden imorgon och ta tag i det hela liksom. Vilket det också ger mig lite ångest egentigen eftersom jag då kommer känna mig jävligt dum som inte tog tag i det redan förut idag när det skedde.
 
Fuck alltså.

Hoppas jag för en gångs skull i livet har lite tur och det inte vart någon grej av det.

Får se hur pass bra man kommer sova i natt.. Troligen inte jättebra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0