4e September 2013

 
Idag har man jobbat som vanligt, är dock lite segt på jobbet i mellan åt då det är lite lågsäsong just nu. Men ja det kickar ju igång igen :)
 
Efter jobbet blev det att tvätta lite, skulle behövt städa o röjt hemma men det får nog bli lite mer helgens projekt för orkade inte riktigt dra igång det. Bara jobbigt om det blir halvfärdigt för då stör jag mig på det..
 
Sen blev det att laga mat, och gott som tusan blev det också.. Min köttförsås är riktigt god om jag får säga det själv, eller vet ju dom som håller med så.. Skulle kunna äta den utan pastan faktiskt.. Så jäkla god..
 
 
Blev även 2 matlådor på det, så blir köttfärssås o spagetti till matlåda på jobbet i 2 dagar nu..
Min mikro hemma är ju trasig så bra att man kan äta det på jobbet.. Sen blir den ju desto godare när den får stå någon dag..
 
Tänket skriva ett inlägg om invandringen i Sverige och lite vad jag tycker om att vi tar in så många. Är inte rasist på något sätt men känns lite som regeringen kör Sverige i botten.

Men orkar inte skriva om det för blir bara irriterad så skippar det..
 
Nu blir det sängen och ladda inför en ny arbetsdag imorgon..
 
Bestämt att mitt mål med träningen är att till en början nu träna på gymmet 3 gånger i veckan. Tycker det låter rätt lagom till att börja med..
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0