Gymkort

 
Var igår på gymmet och hämtade ut mitt gymkort, jag hade ju tecknat det redan via deras hemsida.

Vart mycket billigare än vad jag hade räknat med, men ja det gör ju inte mig något.. 162 kr/månad i ett 1 år för ett gymkort är ju rätt billigt alltså..
 
Så nu är det nästa projekt att skaffa nya träningsskor, dock får mina gamla duga så länge även om jag absolut inte gillar dom..

Men ska hålla lite koll på Stadium och se ifall jag hittar några billiga, sen har jag ju personalrabatt också så då blir dom ju ännu billigare..
 
Är lite sugen på dessa skor faktiskt.. Får ta mig till butiken och testa någon dag..
 
Bilden är tagen ifrån http://www.stadium.se/sport/lopning/loparskor/142309/nike-lunarforever-2-m?SelectedProductUUID=JcEKd3emp4EAAAE.CVtCZLTl#.UiMkfzZvncc
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0