Onsdag

 
Sitter på jobbet och har några minuters rast.. Vilken jäkla vecka det har varit..

Eller måndagen är det ju bara egentligen.. Den startade verkligen inte så bra och fortsatte ännu sämre..
 
Vilket sluta i måndags kväll med att jag blev rätt ledsen när jag fick höra vissa saker o var ledsen hela dan igår med..

Visst är fortfarande lite låg men det känns lite bättre just nu.. Och klart det blir bättre vart efter.. Det vet jag ju..

Bara jobbigt ett tag just nu.. Även om folk försöker bry sig så blir jag mest irriterad över klyschor om att det bara är att gå vidare lr upp me humöret..

Inte så jävla lätt alltid.. Och typ det sista man vill höra när man är nere..

Lägger in länken för filmerna igen. Sänkt de flesta priserna..
 
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1759754

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0