Söndag

 
Då var helgen redan slut.. Inte hänt så jätte mycket i helgen.. Slutade tidigare i fredags så det var ju skönt..
Sen träffa jag en polare en stund på kvällen, hade bilen med så det var ju kul o få åka runt lite..
 
Lördan börja med att jag skjutsa 2 kompisar ut till typ landet, för den som skulle hämtat inte fick igång sin bil.. Dom bor ju nära mig så det var ju tur att jag hade bilen fortfarande på morgonen.
 
 
 
Testade denna idag.. Fy satan vad god den var :) Dock inget jag kommer köpa så ofta eftersom det skulle bli rätt dyrt då den ligger på typ 30kr/styck.. Men någon gång ibland lär det nog bli, sjukt god i alla fall..
 
 
Man kan värma den både i kastrullen och i mikron. Jag valde kastrullen då jag tycker smakerna försvinner lite när värmer saker i en mikro..
 
Nu har jag precis tvättat klart och får se vad jag ska göra resten av dagen. Blir att fixa matlåda senare iofs.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0