Spagetti & Köttförsås

Alltså hur gott är inte det? Man tröttnar ju typ aldrig..

Är så bra för mig när jag gör det på ett sätt, för jag får ju matlådor till jobbet för 2 dagar..
Det mindre bra med det är, att jag då hellre inte riktigt äter någon mat dessa dagar jag inte måste fixa med matlåda.

Men bra gott är det..

 
Men måste verkligen bli bättre på det där med att äta ordentligt, på veckorna går det ändå rätt bra. För då är det ju frukost o lunch och sen middag när jag kommer hem..
 
Men helgerna är det inte alltid det blir så mkt mat gjord.. Inte så bra att inte äta ordentligt nu när jag börjat träna och ska gå ner i vikt..
 
Men tror nog det kommer ge med sig med tiden..
 
Nu soffhäng innan det blir sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0