Vår

Man kan ju säga att våren verkligen är här nu. Riktigt varmt ute nu när man kommer ut från jobbet på eftermiddagarna.
 
Skönt det faktiskt, att vädret fortfarande är bra när man slutat så man får njuta lite av det åtminstone.
 
Investerade i ett par nya träningsskor nyligen med.
Just nu är dom rätt prissänkta.. Snygga är dom också(tycker jag), finns i tjejmodell också med rosa Nike logga istället. Tyckte dock dessa svarta var snyggare. Och billigt vart det ju med, nedsatt pris + personalrabatt :)
 
 
Ska även denna vecka påbörja projektet med att måla om lägenheten. Lite snålt av hyresvärden kan jag tycka att jag måste göra det själv..
Men det kommer bli snyggt när det väl blir klart. Bara förarbetat som är så jäkla jobbigt och tråkigt att göra, själva målandet sen är ju den enkla biten. Men ja bara ta 1 rum i taget så blir det väl förhoppningsvis inte lika jobbigt.
 

Dock har jag ju nu i efterhand när hämtat ut allt redan kommit på att jag fick ju inte riktigt allt material jag faktiskt kommer behöva kanske. Men ja får hoppas pappa & mamma har lite saker, då jag vägrar lägga ut en enda krona själv på material för att göra ett jobb som skulle kostat hyresvärden flera tusen kronor om dom hade hyrt in en målare.
 
Ne nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen, imorgon väntar en lång arbetsdag med lite övertid också.
Har inte kört så mycket övertid denna månad men ja med helgens timmar så får jag väl ihop lite timmar i alla fall.
 
Tiden känns som den går rätt fort faktiskt. Redan inne på maj om ett par dagar.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0