Fredag 23 Maj


Dagen har bestått av jobb som vanligt.. Och efter jobbet så blev det att åka och storhandla med en kompis, blev hämtad på jobbet. Jätteskönt och slippa bussen.
 
Efter vi hade handlat så har jag mest pysslat lite hemma faktiskt. Fick med mig en del hem i alla fall, lustigt nog så hade dom ett erbjudande på en platta Celsius på Willys, som jag hade tänkt beställa när jag kom hem från nätet. Hade tänkt beställa imorse innan jag åkte till jobbet men hann inte med det, så sicken tur.
 
Men det på Willys vart ju billigare så blev och ta en platta där. Skönt och slippa vänta på att det ska komma fram med posten också.

Valde smakerna Cola, Jordgubb Kiwi och Vilda bär. Det är dom 3 jag tycker är godast, favoriten är colan som kanske syns då det är mest av den. Blir bra och kunna ta innan ett gympass då man är rätt trött efter jobbet oftast.
 

Sen blev det även en sväng förbi Stadium Outlet då jag var på jakt efter sportbh, då det är betydligt skönare och träna i än att ha en vanlig bh på sig. Och hitta 2 stycken som var nedsatta till 50 kr/styck så blev ju inte alls speciellt dyrt. Sen plus personalrabatt på det, inte alls fel.
 

Efter att jag fixat med allt så blev det att slappa framför tvn lite granna, och till det hade jag lite gott att äta.
Det blev lite kvarg med lite blåbär/hallon i. Tog dock i lite för mycket bär märkte jag när jag skulle röra om, men då har man lärt sig till nästa gång.
 
 
Nu blir det och sitta lite framför datorn innan sängen kallar..

Ha det bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0