Fredag 30 maj

 
Äntligen fredag och lite ledigt igen. Behövs kan jag lova. Sjukt att vi går in på juni om 2 dagar redan. Känns alltid som tiden går så fort, vips så kommer det snart vara höst igen.
 
Men blir mest jobb för min del hela sommaren i alla fall, har rätt sen semester i år men det gör inte så jättemycket förvisso. Jag får hoppas man får njuta av det bra vädret lite ändå.
 
Idag när jag kom hem så var jag så trött så blev att värma en matlåda med kyckling gryta samt ta en Celsius till för att piggna till lite granna. Kyckling grytan vart rätt stark men det är bara gott :)
 

Resten av kvällen lär bli rätt lugn, blir nog någon film alldeles strax och bara slappa i soffan.
Imorgon blir det lite mera aktivitet, en del att fixa med hemma och sen eventuellt lite party på kvällen.
 
Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0