Ledig torsdag

Så skönt att vara ledig idag faktiskt. Behövdes verkligen. Imorgon är det ju jobb igen som vanligt dock, hade ju varit rätt skönt och få vara lite långledig.
 
Började morgonen med denna frukost:
 
Och nu har jag för en stund sen ätit en liten lunch. Inte så högt kalori intag på denna lunch kanske. Men kommer äta en ganska kaloririk middag senare så medvetet val faktiskt. Vet inte exakt hur mycket kalorier då jag vägrar att räkna kalorier. Men vet att det är inte över 500 i alla fall. Tror att det ligger på max 400, säkert mindre.
 
 
Lunchen blev ju då ett äpple, 2 riskakor utan smak med jordnötssmör från MM Sports och lite banan på. Resten av banan åt jag också upp. Samt en Celsius till det.
 
Läste på en hälsoblogg om just det där med riskakor med jordnötssmör och skivad banan på. Och det var verkligen oväntat gott och kommer funka rätt bra som ett alternativ när man inte vill få i sig så mycket kalorier men ändå behöver få i sig något litet att äta.
 


Nu ska jag iväg och spendera lite kvalitetstid med min kära pappa och laga lite mat ihop då han ska hjälpa mig med en gratäng. Sen ikväll ska jag göra min kyckling gryta. Så jäkla god och verkligen inte alls mycket i.
 
 
Ne nu blir jag alldeles strax hämtad här. Så ha en bra dag för det ska jag ha.

 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0