Mina mått

 
Tänkte jag skulle dela med mig av mina kroppsmått, samt att jag vill ha det sparat så jag lätt kan gå tillbaka och kolla hur det var när jag ska mäta igen och jämföra.
 
Lår: 74 cm
Bröst: 122 cm
Armar: 45 cm
Midja navel: 138 cm
Midja över navel: 110 cm
Rumpa: 137 cm
 
Rätt stora mått som ni ser, men jag kommer köra mer via måttbandet än vågen. Då det är via och mäta jag får riktiga siffrorna eftersom jag kommer köra styrketräning med och muskler väger ju mer än fett.

Sen kommer man väl såklart kolla vågen ibland också :)
 
Sjukt hur man låter sig själv hamna på dom siffrorna men man ger faktiskt upp. Mitt problem har alltid varit maten, då jag tröstäter när jag mår dåligt, och det har varit rätt tufft sista åren med saker som hänt som jag kanske låtit påverka mig mer än vad jag borde. Eller när saker man ignorerat kommer ikapp en mentalt och man måste bearbeta det.

Men denna gång ska jag övervinna mina hjärnspöken. Många kanske tror att det bara är att göra, men man måste ju kämpa varje dag för att inte låta hjärnspökena ta över och inte sabotera för sig själv.


Nu promenad.

Ha det bra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0